Vážení zákazníci! Náš e-shop má do 7. května 2024 dovolenou. Do této doby nebude v provozu ani náš email, ani telefonní číslo. Veškeré dotazy, žádosti, prosby, připomínky atd. vyřídíme až po 7.5.2024. Děkujeme za pochopení. Tým Garea.cz

Často kladené otázky

Odkud pochází vaše zboží?

Převážná část našeho zboží pochází z odkupu neprodaných a přebytečných zásob firem, které buď ukončují svoji činnost, nebo se rozhodli soustředit na jiný sortiment zboží.

Spolupracujeme rovněž s českými operátory, od kterých vykupujeme zboží, které se ztahuje z nabídky kvůli aktualizaci nových ceníků na měsíční bázi a zbyly jim ještě skladové zásoby, které nestihly vyprodat.

Zabýváme se rovněž odkupem zboží z výstav, testovacího a zapůjčeného zboží. Typickým příkladem jsou například různé akce operátorů, při kterých se zařízení zapůjčuje zákazníkům na 14 dní na zkoušku a ti jej buď nevyužijí, nebo jim z nějakého důvodu nevyhovují.

V ojedinělých případech jsme schopni vykoupit zboží i od jednotlivců. Preferujeme ale jednorázové a nebo dlouhodobé nabídky na odkup většího množství kusů za předpokladu zajímavé ceny.

 

Jakou záruku na zboží poskytujete?

Vzhledem k tomu, že kromě nového zboží nabízíme i zboží rozbalené, zánovní a nebo použité, záruka je vžy indivivduální podle druhu zboží. Jsme si ale natolik jisti kvalitou našeho sortimentu, že poskytujeme mnohdy nadstandardní záruku i nad rámec zákonné záruční lhůty. Délka záruky je vždy uvedena u konkrétní prodávané položky.

 

Jak dlouho reklamace trvá a kde se dá uplatnit?

Z celého množství našich produktů máme pouze 1-2 reklamace měsíčně. Proto jsme schopni reklamaci vyřešit prakticky okamžitě, případně skoro vždy během několika málo dní.

U zboží, kde je záruční list vyplněný přímo námi: reklamace je většinou provedena okamžitou výměnou kus za kus (poud je to možné).

Zboží, které má potvrzené záruční listy přímo některým z CZ operátorů: T-Mobile, O2, Vodafone je možné reklamovat přímo v každé značkové prodejně příslušného operátora. Záruční doba opravy je až 30 dní, obvykle je ale vyřizována během 7-10ti dní.

Veškeré naše zboží před odesláním důkladně testujeme, aby se minimalizovalo množství reklamací.

 

Zboží mi nevyhovuje a nesplňuje moje očekávání....Dá se vrátit?

Ano. Na vrácení zboží máte ze zákona 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Podrobnější informace najdete v našich obchodních podmínkách.